FAQ

Hoe koop ik een artikel online?

Alle artikels op onze website kunnen online aangekocht worden. Je kan veilig online betalen via Maestro of Visa/Mastercard. De werkwijze is eenvoudig:

  • Kies het artikel/maat dat je wenst aan te kopen
  • Voeg het toe aan het winkelmandje
  • Herhaal het eventueel voor een bijkomend artikel
  • Overloop uw bestelling in het winkelmandje
  • Kies afrekenen en vul al je gegevens en leveringsadres in
  • Ga dan naar de betalingsmodule en kies een betaalmiddel

Wanneer je via de website een bestelling hebt geplaatst en een correct e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvang je via e-mail een bevestiging en overzicht van je aankoop.

Wat met de verzending?

De verzendkosten binnen de Benelux zijn gratis. Voor de verzending zelf werken we samen met Bpost. Na aflevering bij Bpost ontvang je van ons een verzendingsmail met een trackingnummer zodat je de verzending kan volgen via de website van Bpost. De levertermijn bedraagt gemiddeld 2 werkdagen voor België.

Onze artikels ondergaan een strenge kwaliteitscontrole alvorens verstuurd te worden. Indien er toch iets mis is, contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst onze klantendienst via [email protected] of telefonisch via +32 (0)3 877 57 87.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien het bestelde artikel niet naar wens is, kan je het gratis omruilen in onze winkel binnen de 14 dagen na levering. Retourneren via post kan uiteraard ook, maar dan ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendingskosten.

Retouradres:

Graffity

Baron van Ertbornstraat 4

2630   Aartselaar

Zullen in geen geval worden teruggenomen:

  • schoenen, lederwaren en accessoires die gebruikt of gedragen werden
  • schoenen met beschadigde zolen of waarvan toebehoren ontbreken
  • schoenen die door verkeerd gebruik zijn beschadigd
  • schoenen of lederwaren zonder de oorspronkelijke verpakking
  • schoenen die op maat van de klant gemaakt zijn

Koopjes of andere afgeprijsde artikels worden niet teruggenomen!

Wat met de prijspolitiek, klantenkaart en cadeaucheques?

De prijzen in de webshop zijn dezelfde als in de winkel.

Momenteel is het nog niet mogelijk om de online aangekochte artikels op de klantenkaart te zetten. Deze optie geldt enkel voor artikels aangekocht in de winkel. Er kan ook nog niet online betaald worden met een cadeaucheque.

Tijdens de soldenperiode en andere acties (als opendeurweek) is het mogelijk dat er in de winkel extra kortingen worden gegeven die niet op de website getoond worden.

Wat met de nauwkeurigheid van de foto’s?

De foto’s op onze website worden gemaakt in een professionele studio en we doen er alles aan om ze zo waarheidsgetrouw af te beelden. Kleine kleurverschillen bij weergave op het scherm van uw computer, tablet of smartphone zijn daarom mogelijk.

Kan het dat mijn bestelling toch niet geleverd kan worden?

Dat is uitzonderlijk inderdaad mogelijk. Bij een gelijktijdige bestelling, krijgt de verkoop in de winkel voorrang. We brengen je hiervan onmiddellijk op de hoogte en storten het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug. In principe ben je pas zeker van je bestelling bij ontvangst van de verzendingsmail.

 

Heb je nog andere vragen, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren via [email protected]  of telefonisch via +32 (0)3 877 57 87.